mspannas

Alla inlägg under mars 2012

Av En ruuuulig...... POTATIIS! - 24 mars 2012 22:22

Har börjat spela lite club penguin, och här är en liten serie:

Haha!

Av En ruuuulig...... POTATIIS! - 23 mars 2012 19:39

Ja, jag har bytt ögon och hudfärg, och ja, jag blev inte nöjd med det. 

Så nu vet ni det!



//Annasåsen (som är såå fuuuuuuul!)



Ps. Jag vill värkligen ladda upp en bild på mig irl men här är iaf en bild på mig på msp:

 (Svartvit, jag vet men ändrat den liite.)  


Jupp, det har jag bestämmt att jag ska ge ut!

Regler:

  •  Vi mst va vänner (Kan nt ha fler, så fråga Limiie ♥ elr Annasåsen2 då!)
  • Skicka ett mail om du vill ha en!
  • Ge ut erat Lözzen!
  • INGEN DESIGN INNAN NI BETALAT!
  • Mspdesigner gör jag bara!
  • Gör bara till bloggplatsenbloggar!

Paket 1: 1 färg valfri text 1 mellan-dekoration elr 2 små en bild ditt bloggnamn.

Pris: 1 present från önsken+Se hela serien ♥Borttappad i ljuset?♥.

T.ex:

 

Paket 2:  2-4 färger 1 valfri text 1 stor dekoration 1-2 små 1-2 bilder ditt bloggnamn.

Pris: 2 presenter från önsken+8 autos.

T.ex:

 

Och om du bara vill ha en design, elr ha en design och en header så kolla här:

  • Sköt om ett djur (Hund, hamster, sköldpadda elr pingvin). Pris: 1 auto st.
  • Bakrunds design (Bild elr en från bloggplatsen). Pris: 2 filmer.
  • en sån här animation som jag har på menyn. Pris: 3 auto st.
  • En rullande text (Valfri). Pris: 2 auto st.
  • En hejdå skylt (men du får sätta den i slutet skälv). Pris: GRATIS! 
  • Ett paket med allt det där tsm. Pris: 1 present från önsken.

FÖRLÅT OM JAG HÄRMADE MED REGLERNA, EIIN., MEN JAG KOMMER INTE PÅ NGN ANNAN REGEL!


//Annasåsen!   



UPDATE: Vrf skrev jag gratis? Det är dem ju inte! Aja, jag får leva med det.

Av En ruuuulig...... POTATIIS! - 20 mars 2012 15:48

Kolla:

Utan Little Lime ♥ känner Kakan ♥ sig jätterädd och blyg och hon tvekade jättemkt på att va med i ♥Borttappad i ljuset?♥     Jag ångrar jättemkt att jag redarade Little Lime ♥ (vi säger som att jag är STUPID!) Men det kändes så jobbigt med 2 bonnies. Jag kommer ofc köpa en till och jag får hoppas att den är som LIttle Lime ♥ och att den kan ersätta honom    (liite läskigt smile eller hur?) 


Och förresten... Vrf är alla killar så söta på msp? Azzå jag kan komma och bah

- Åååh, vilken ful tjej!

Men på killar blir det typ alltid OMG  vilken söt elr sådär O.o


Det var lilla alltet!



Av En ruuuulig...... POTATIIS! - 19 mars 2012 15:16

Ni ville ju inte att jag skulle fortsätta så jag lottade ut en vinnare ändå                                                                    


..LINGON MONTER!!! 

-AAAAH!!!!!!! Skrek systrarna och sprang hem till mamma.

Men lingonmonstret sprang efter..

 

-Potatismooooos! Sa det efter dem. Det var det de som dem hade ätit och det fanns kvar.

Sen hände nåt förskräckligt.. LILLA FANNY BLEV TAGEN AV MR. LINGONMONSTER!!! 

-Var du få potatismos? Frågade Lingonmonstret.

-Mamma lagade det till middag idag  ! Svarade Fanny som fortfarande var liite rädd..

3 dagar senare hittade Elin både Fanny och mamma tillsammans med lingonmonstret och åt potatismos.

-PAPPA KOM!!!!!!!! Skrek Elin och deras pappa kom dit.

-Du kan få sova hos oss! Sa Fanny.

-Brabrubb! Sa lingonmonstret.

-Men vart får han plats? Sa deras pappa.

-På vinden! Svarade Elin fort. Hon ville ha öhh... det i huset!  

                                                                                                                                                                        

Det var allt för den delen, tyvärr får inte ni bestämma sådär igen för ingen gjorde ju det -.-"

men iaf, inga dumma kommentarer om mitt lingom monster för jag blev JÄTTENÖJD  med det!

(Förolämpar ni mitt lingonmonster förolämpar jag er!)

//Annasåsen

    

Av En ruuuulig...... POTATIIS! - 13 mars 2012 18:00

Den heter...... Det var ljust!                                                                                                                                      

Förresten innan vi börar:

ABC= Ngn pratar HÖGT

ABC= Ngn pratar tyst/Viskar

ABC= Ngn pratar vanligt/Vanlig text                                                                                                                        

-Elin, jag är trött, viskade Fanny med en gäspning.

-Okej, Gå och lägg dig dah ^^! Sa Elin väldigt tyst.

-Men jag vågar inte!!! Utbrast Fanny.

-VARFÖR INTEE!? Skrek Elin. Nu höll hon för munnen.

-Då kommer ju lingon monstret   !  Sa Fanny.

De var systrar och Fanny var bara 8 ½ och Elin 12 (Ska fylla 13), så Fanny hitta på den skälv.

-Ska vi gå ut i skogen och leta efter lingon monstret? Frågade Elin.

-Okej dah  , Sa Fanny.

Klockan var 19.06 och solen hade inte gått ner än här i St. Lingonman i Södra Pumatien.

Då, plötsigt sa lilla Fanny:

-Jag vågar ingen meeeer! Med en klagande röst.

-Fegis! Sa Elin och fortsatte gå med Fanny i handen.

Då, kom plötsigt nånting, stort, rött, VAD?

NI bestämmer vad!


Ni får välja mellan:

  • Lingon monster
  • Superman
  • Och Björn Ranelid som gått från Orange till Röd (i sagan heter han Ankan Gaspatsho(Stavning?))

//Anna!




Ps. Glömde visa bilden till sagan:

Den kommer visas varje gång innan själva delen börjat, så finns det nog andra bilder i vissa delar    Ds.

Av En ruuuulig...... POTATIIS! - 3 mars 2012 18:22

Orginal:

 

Redigering:

Vet att min Avril blev failad, men som på Lönkääääs blogg (http://linkiz.bloggplatsen.se/)   kan NI bestämma en bild som jag ska redigera, så gör så här:

  • Leta fram en bild
  • Spara bilden i ett redegerings program
  • Kopiera bildens länk
  • Klistra in länken i kommentarerna till detta inlägg och vänta  tills jag godkänner den
  • Vänta till minst 3 bilder har skickats in
  • Vänta tills jag  lottat ut en bild!

Och som Lönkää och Jonte gör , att dem typ tävlar om vem som gör finast msp version kommer inte jag göra, och vissa gånger (som den här) blir det inte ens en msp version.


//Annasåsen   

Av En ruuuulig...... POTATIIS! - 3 mars 2012 08:15

-GARDEN COMPENTION-

Kläderna:

Animeringarna:

 

Bakrunderna:

 

Det fanns inga byxor till temat så jag har andra på önsken och jag har inga accesoarer från temat eftersom den ända fina var vip ^^


//Annasåsen 

Presentationen!!


Tjabba tjena!

Ställ en liten fråga här!

5 besvarade frågor

Kalendeeeeer!!

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Något i bloggen du vill söka efter??

Bra bloggar/hemsidor

Sköt om en hund! :D

Sköldis!

Nåt annat språk du vill ha på?

Senaste inläggen vi gjort

Statistiken

Vi bloggar om

Ömröstning.

Vilken lvl är du på i msp?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20

Bilder till Facebook 15

Bilder för 17 Flodeo

Arkivet

Lämna ett litet avtryck!

RSS

Cute Pink Kaoani

Klocka för er som kan digitala!

Poppy Pand :)


Ovido - Quiz & Flashcards