mspannas

Alla inlägg under juli 2011

Av En ruuuulig...... POTATIIS! - 15 juli 2011 19:29

Hejsan! Anna här!  Här är min Top 5-lista på spel på Spela.se:

1.Jinx

2.Minx påskjakt.

3.Daglig hurdjursstad.

4.Snigeln Bob 2.

5.Fly ur tornet. 

Fly ur tornet hör då alltså till Jinx och Minx-spelen(man är Jinx och Minx) Men jag har bara hunnit vara Jinx  sen kunde jag inte spela mer och tyckte det var rätt sä kul Hejdå/Anna   


P.S.Liv   kommer också skriva en lista på sina favorit spel.D.S

Hej, Anna och Liv här! skulle vilja börja på en saga

                                                                                                                   


Hej! mitt namn är Muffin, jag är eller VAR en helt vanlig hamster...För nu är jag en SUPERHAMSTER.

Men först vill jag berätta hur:

Jag fick en järnkula i huvet för en vecka sen, när jag vaknade upp hade jag en mantel och en mask och då insåg jag att jag hade superkrafter...

                                                                                                                      


Det var slutet på den delen och så länge sagan varar ska vi skriva delarna varje vecka på Fredagar.

Nästa del blir det mer bilder på han och andra i sagan och mer text

Hejdå/ Anna  och Liv   

Av En ruuuulig...... POTATIIS! - 15 juli 2011 08:50

Hej! Det är Anna här  här är en bild på svampbob:

Rubriken kan säga ganska mycket på vad dem gör annars är det såklart Svampbob och Patrick(Pata)

Hejdå/Anna    

Här är vi i Pandandas strand och slappar:


Anna Är Den Oranga(RonWeasley12)och jag är den Bruna åt vänter åt ert håll(liv3)

// Liv   

Hej! Jag är Anna och här är en dikt:

Morötter är oftast Oranga

Annars kan dem på nått sätt bli lila,

Som i Pandanda.

I Pandanda finns det också guldiga

morötter,

Har ingen aning om varför!

Det var min dikt  

Hejdå/Anna  

Hej! Välkommen till Hamstermoroten! Hoppas ni trivs och läser bloggen!  

Vi heter Liv och Anna och kommer skriva här!

Hejdå/ Liv och Anna  !

Tidigare månad - Senare månad

Presentationen!!


Tjabba tjena!

Ställ en liten fråga här!

5 besvarade frågor

Kalendeeeeer!!

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Något i bloggen du vill söka efter??

Bra bloggar/hemsidor

Sköt om en hund! :D

Sköldis!

Nåt annat språk du vill ha på?

Senaste inläggen vi gjort

Statistiken

Vi bloggar om

Ömröstning.

Vilken lvl är du på i msp?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20

Bilder till Facebook 15

Bilder för 17 Flodeo

Arkivet

Lämna ett litet avtryck!

RSS

Cute Pink Kaoani

Klocka för er som kan digitala!

Poppy Pand :)


Ovido - Quiz & Flashcards